onsdag den 3. august 2016

Lad det blomstre..

Vidunderlige valmuer
Jeg har fået blomster på hjernen, og i hvert fald i hjertet. Denne sommer er alt gået i blomst. Det startede med et par forsigtige stauder i haven og et maleri med en fransk anemone, og her tre måneder senere har jeg netop skrevet kontrakt på udgivelsen af en blomsterbog med blomstermotiver malet i akryl. En trin for trin bog til dig som maler, og en nyde bog til dig, som elsker blomster.

Blomsterekspert bliver man næppe som førsteårs haveinteresseret, men blomstermalerier, har jeg malet i mange år. Store ekspressive malerier. Jeg har undervist i blomstermaleri, filmet, fotograferet og tegnet. Og netop nu er jeg begyndt at skrive, notere og sortere i manuskripter, fotos og ideer.

Følger du bloggen vil jeg dele mine oplevelser med dig frem mod udgivelsen af min bog i maj 2017.

Du kan finde og like blomstersiden på  Facebook her.


Christina Kjelsmark. Lad det blomstre - Blomstermalerier fra drøm til virkelighed. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar